Tuesday, November 24, 2009

Ditemudugakan

dah lama betul since aku last ditemudugakan..tadi aku p temuduga utk sambung belajo..aku relek je, sbb aku rasa tak de la soalan megastar yg akan keluar..so pepagi baru nak susun sijil(senang interviewer nak tinguk)..tgh susun sijil ada pulak client datang..klik2..dah pukul 1130 pg heh..interview kul 2.15..satu hapah pun aku tak baca lg..pagi td sebok print FRS..pas tu sebok tya bebudak ni apa bezanya FRS, IFRS, IAS..hah!!padan muka, tak baca awal2..
bak aku kata td, aku rasa tak de soalan megastar yg akan keluar..tetiba ku terpk, aku kan practitioner buat nye kuar soalan gegak gempita camna????kang tak le jawab camna...malu acik..tetiba teringat tax la plak..dan2 tu cari nota budget..bukak buku tgk residence status nyer explaination....padan muka lagi...tp dalam kalut2 tu...aku baca gak ..siap tulis note kat notice board ..haha..bior bebudak ni tumpang rasa stress aku..
lepas zuhur, bak lipas kudung aku drive ke U*tm...spi2 kat building dah kul 2.20..hah lambat la plak..spi2 tingkat 14..tgk2 dah start writing test..heh..masuk selamba..je..ler kena tulih karangan!!bengap jap kepala..lama dah tak mengarang...biasa cakap je banyak(hehe)...aku bantai je buat essay suka suki..buat relek2 je..antara yg last kuar room tu(hmm kang antara yg last kena i'view nih..padan muka lg sekali..)
betul pun, setelah puas menunggu dengan akma & sarah ( 2 cute girls yg nak amek part time)..kitaorg kena panggil...aku masuk sekali ngan akma..duk je depan interviewer dia start " ari tu belajar mana?CGPA berapa? .."aku pun jwb la seadanya...pas tu dia tya " skang buat apa" aku jawap pun seadanya...pas tu dia mcm t'kejut nengok sijil yg aku sertakan...lorr..dia ni tak perasan ke ...aku dah pnh buat ACCA dulu..chess..pas tu dia ckp" i think should be no problem ni"..pas tu instead of dia tya aku soalan..dia suh aku tya soalan...lorr...letey aku berlatih dalam kereta tadi(berlatih jwp soalan)...aku pun tya la apa yg patut..heh..kejap je i'viewnya..tak de soalan gegak gempita yg kuar..fuhh....
kalau ikut rasa, aku rasa aku dapat ni(perasaan sendiri)..sbb i'view pun cam screen i'view je..katanya insyaAllah next week derang bg tau result...hmm aku ni bersedia ke nak belajar balik nih..nak menempuhi saat getir nak exam...fuh..fuh...go d go.....

2 comments:

garfu said...

duk hostel x? nak kene beli baldi baru la...

d'amna said...

ingat nak duk hostel..tp takut bebudak ni ingat warden plak...

 

Designed by Simply Fabulous Blogger Templates